Meni Zapri

SPLOŠNI POGOJI UPORABE IN POSLOVANJA

Spoštovani,

prosimo vas, da preberete splošne pogoje uporabe ROJO za medsebojno sodelovanje preko spletne trgovine, tako da bo napak in nesporazumov čim manj, oziroma jih bomo lažje rešili.

Spletno trgovino upravlja podjetje ROJO, Vesna Arcet Rodič s.p., ki je hkrati tudi posrednik in izvajalec prodaje blaga po spodaj navedenih pogojih. Le-ti vsebujejo nekatere posebnosti glede na klasično prodajo in so pripravljeni v skladu z ustrezno zakonodajo in priporočili, tako da so čim bolje pokriti Vaši in naši interesi.

Nakup oz. sklenitev pogodbe na spletni strani WWW.ROJO.SI, je možna na dva načina: kot uporabnik (status se pridobi z registracijo) ali kot obiskovalec brez registracije.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV

Artikli na WWW.ROJO.SI so sprotno ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih prosim sporočite na kontaktni email ali preko kontaktnega obrazca. Če artikla ni na zalogi, nas o njem lahko povprašate po emailu, da se dogovorimo o morebitni dobavi in času dobave.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob osebnem prevzemu. Osebni prevzem lahko opravite po predhodnem dogovoru (preko e-pošte ali telefona) na sedežu podjetja ROJO, Celovška 14, 3000 Celje. Možna odstopanja pri tem tipu naročila glede na eventuelne epidemije, pandemije in podobno.
  • z nakazilom na račun upravitelja portala ROJO, Vesna Arcet Rodič s.p. (po ponudbi/predračunu).
  • s plačilom preko PayPal sistema.
  • v nadaljevanju bodo najverjetneje možni še ostali načini plačila.

Partnerji za dostavo so DHL, DPD, GLS in Pošta Slovenije, vendar si stran ROJO.SI pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. 

Dostavne službe večino paketov znotraj Slovenije dostavijo naslednji delovni dan. Strošek dostave plača prejemnik, in sicer po ceniku oz. minimalno 5,00 eur. 

Artikli, ki so na zalogi, so običajno poslani na posredovani naslov naslednji delovni dan od naročila, najkasneje pa v 10 delovnih dneh. 

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme potrdilo o naročilu na vpisan elektronski naslov.

Minimalni znesek naročila na spletni strani znaša 10,00 € izdelkov pred prišteto poštnino. To je tudi znesek, nad katerim se lahko koristi promo kodo ob nakupu in nekatere akcije.
V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

PRIDOBITEV STATUSA UPORABNIKA

Obiskovalec pridobi status uporabnika po in vpisu podatkov, ki so potrebni za medsebojno sodelovanje na tem nivoju. Registracija služi za enovito identifikacijo preko uporabniškega imena in gesla, ki ga pozna le uporabnik in tako omogoča lažjo uporabo spletnega mesta, ter identifikacijo ob morebitnih zlorabah. Vsi podatki v bazi so kodirani in namenjeni samo medsebojnemu sodelovanju in ne bodo posredovani tretjim osebam ali uporabljeni za druge namene.

POPRAVLJANJE IN PREKLIC NAROČILA

Uporabnik oz. obiskovalec lahko popravlja vsebino oz. posamezne postavke naročila, ter način plačila do oddaje naročila, kar naredi z gumbom “Kupi zdaj”. Ko je naročilo oddano je možen samo preklic celotnega naročila, do trenutka ko je naročilo v statusu – v obdelavi. Za preklic naročila v kasnejši fazi-do statusa Poslano, pa je naročilo možno preklicati z sporočilom na email oz. telefonsko.
Ko je naročilo v statusu Poslano, ga ni možno več preklicati oz. popravljati.

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna, kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku). 
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen s klikom tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

GARANCIJA

Vsi izdelki za katere zakonodaja predvideva garancijo to izpolnjujejo v zakonsko določenih okvirih, za artikle kjer pa je označena drugačna garancijska doba velja označena. Pri prevzemu blaga preverite, da je ustrezna garancijska doba navedena tudi na garancijskem listu oz. računu.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga upravitelju sporoči (na kontaktni e-naslov ali pisno na naslov podjetja), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti od dneva dobave blaga, blago oz. artikli pa morajo biti nerabljeni in v nepoškodovani originalni embalaži ali ovoju. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga v obe smeri, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za izdelke narejene po specifikaciji potrošnika, programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

REKLAMACIJE IN VRAČILA BLAGA

V primeru reklamacije naročenega blaga je potrebno zraven podati kopijo originalnega računa in točen opis oz. razlog za reklamacijo.

SPORI

Če menite, da se vam je pri poslovanju z nami zgodila krivica ali škoda, nam pišite (ali kontaktirajte na katerikoli način) in potrudili se bomo težavo rešiti sporazumno. Eventuelne sodne spore bo reševalo sodišče v Celju, Slovenija.

DOSTOPNOST SPLOŠNIH POGOJEV

Splošni pogoji so vedno dostopni na spletni strani, zaradi možnosti zakonskih sprememb in posledične uskladitve, pa ob sprejetju naročila, po elektronski pošti prejmete tudi različico v obliki, ki omogoča shranjevanje in reproduciranje.

ROJO.si
X